29 Ekim 2007 Pazartesi

MALATYA MANZARASI


Haftasonu Malatya'daydım. Hava da bir o kadar güzeldi hani. Yol manzarası süperdi. Yeşilin, sarının, turuncunun, kırmızının, kahvarenginin her tonunu görebileceğiniz ağaçlara masvavi gökyüzü eşlik ediyordu. Sonbaharın geldiğini çağrıştıran sarımtırak harika bir manzara eşliğinde yolculuk yaptım. Bol oksijen soludum, gözlerim temizlendi manzaranın güzelliğiyle, beynim resetlendi. Sık sık bunu yapmalıyım galiba. 3,5 saatlik bir yolculuk ama güneyden doğuya uzanmama rağmen yeşilin ve manzaranın değişimi dikkat çekiciydi. Kuru ve çıplak dağ manzarası yerini yeşile ve yol boyunca şırıldayan suya bırakıyor Malatya'ya yaklaştıkça. Yıllarca uzak kaldığım yerleri seyrederken, gidiş gelişlerim geçti gözümün önünden. Bir zamanlar çocukken otobüs ile içinden geçerken ürktüğüm tünelden 140 km hız ile kendim geçiyordum. Bir taraf uçurum bir taraf dağ olan virajlı yolda ne korkardım ya şöför kaydırırsa ya yuvarlanırsak diye hesap ederdim hep. Ne çocukmuşum üzerime vazife olmayan şeylere o zamandan stres yapmayı öğrenmişim.
Tiger evde yalnız bayağı sıkılmış. Etrafı tiftiklemiş biraz bu yüzden. Eve girer girmez ne kadar yaramazlık varsa tek tek yaptı. Mutfakta durmama sinir oldu ha bire miyavladı salona gitmem için. Biraz klima açtım ona iyice mayıştı şimdi mışıl mışıl uyuyor huzurla. Ara sıra burda olup olmadığımı kontrol ediyor. Benim yokluğum onu çok sarsıyor bağımlı kişilik oldu çıktı.
Çok yorgunum çoookk.
Gidip Tiger ın yanına kıvrılayım bende

1 yorum:

Goksu dedi ki...

Evine hosgeldin:)Sen de benim gibi gezmis ve yol yorgunu olmussun...Simdi yatak ve yorganla can kardesi olma zamani...

Tiger'a hak vermek lazim, kolay mi o kadar zaman evde yanliz olmak..