13 Ekim 2007 Cumartesi

Kedilerde sever







Dün gece migrenim tuttu ve yastığa beş kala uykuya dalan ben, şiddetli ağrının etkisiyle çok zor uykuya daldım. Uzun zamandır uğramayan baş ağrısı ne olduda beni yokladı anlayamadım. Sanırım bayramın ilk günü karşılaşrığım kalabalık insan kitlesinin etkisi oldu, yada gülümsemek için kendimi fazla sıkmış olmalıyım, hernedense geleceği varmış demek. Zomix'im bittiği için ağrı kesicide alamamıştım. Zor bir geceydi benim için.
Blogları okurken anladımki bu migren bütün blogcuları esir almış neredeyse. Bugün daha sakin bir gün geçirdim neyseki, hafif zonklamalar var gibi ama aldırış etmiyorum.
Sabah bahçedeki yavru kedilere biraz bayram yemeği verdim, sevindiler zavallıcıklar. Sonrada kömür gibi simsiyah renkte olan yavru kediciği, Tiger hayatında ilk defa kedi görmenin zevkini yaşasın diye eve getirdim. İlk karşılaşma müthişti. Tiger'ın gözbebekleri yuvasından fırlayacaktı neredeyse. Bütün tüylerini kabartarak kamburlaştı ve garip sesler çıkararak kendini yavru kedicikten uzak bir köşeye fırlattı. Kedicik şaşkın şaşkın etrafına bakarken bizimki timsah görmüş gibi davranıyordu. Kediciğe bizimkinin mamasından ikram etmemiz durumu daha da kötüleştirdi. Tiger dondu kaldı guruldaya guruldaya. Kedicik uyuyakalmıştı bile. Bizimki pür dikkat gözünü bir an olsun çevirmedi başka noktaya. Saldırı gerçekleşmedi ama kabullenemedide. Sanırım bu karşılaşmaları daha sık yapmalıyım. Ta ki Tiger kendini insan değilde kedigillerden biri olarak hissedene dek. Sonunda bu ziyareti kısa kesmek zorunda kaldık ve yavruyu annesine teslim ettim. Olay anının resimlerini çektim videoya aldım ama aktarmada problem yaşadım, umarım halledebilirim.
Bu kötü etki Tiger da akşama kadar sürmüş olacak ki, ziyarete gelen ailenin 3 aylık bebeğini kedi zannedip aynı tepkiyi verdi:))))))) bebeği hemen uzaklaştırdık tabi.
En sevdiği ülker sütlü çikolatayı yedirerek sakinleştirdim onu. Tiger'ın adının hikmetini soranlara iyi bi cevap değilmi..?
Kedi dostlarına selam..

Hiç yorum yok: