2 Kasım 2007 Cuma

BUDA GEÇER YAHU..

Son zamanlarda bütün teknolojik cihazlarım bana cephe aldı, teker teklemeye başladılar. Son bir yıldır hayatım tepetaklak olduğu gibi sanki bunlarda sıraya girmiş işleri zorlaştırmaya. Cep telefonumdan başlamak üzere, Tv'm Pc'm, Dijital kameram, arabam defaten, sırayla arızalandılar. Kart şifrelerimi bile bloke ettim yanlışlıkla, kredi kartlarım hakeza.. Ya birisi fena halde lanetledi beni yada imtihan edilme sıram teknolojiye geldi.
Her kışın bir baharı, her gecenin sabahı olduğu gibi, aydınlığa en yakın an karanlığın en koyu olduğu zamandır hikmetiyle, zahmette rahmet, rahmette zahmet var deyip buda geçer yahu diyorum ve demeliyim. O bana kulum desin yeter, kul olmayı bilsem oda yeter. Veyahut şükür nimeti ziyadeleştirir sırrıylada şükre devam vesselam...

Hiç yorum yok: