12 Ekim 2007 Cuma

Bayram geldi hoş geldi!




Bir kaç gün önceden nohuttan daha küçük yuvarlaklar haline getirdiğimiz yuvarlamaları yedik sabah sabah. Ardındanda bol fıstıklı sıkıştırılmış kadayıf. Cicilerimizi giyip bayramlaşmaya gittik 30 kişiyle sarılıp bayramlaştıktan sonra eve döndük. Bayram bundan ibaret değil malesef. Her an zil çalabilir ve akın akın gelen kafileleri ağırlamaya ramak var neredeyse. Bayram için imal ettiğim damla çikolatalı ve fıstıklı kurabiyeler umarım rağbet görür.


Sanki bütün ramazan Tiger'ın üstünden geçmiş gibi uyumuş battaniyenin üzerinde. Gidip bende ona eşlik edeyim bari.


Herkese bol şekerli, bol tatlılı bayramlar.




Günün anlam ve önemine dair bir maniyle bitireyim satırlarımı:));




bayram geldi neyime


amaaan amaaan garibeemm


kan damlar yüreğimeee


amannn amannn gariiibemmm

2 yorum:

Goksu dedi ki...

Merhaba Aymen.

Blogunu okumaya yeni firsat buldum.Blog dunyasina hos geldin, bende blogspotta yeni sayilirim daha once baska bir yerde blog yaziyordum sonra buraya tasindim.Ayarlara ne yazik ki hala vakif degilim , fotografa ekleyince biri o tarafta oluyor biri bu tarafta:)Firsat olunca onu da ogrenmeye calisacagim.Haa , bu arada bardaklar bizim cay bardagi kadar esasinda ama fotografta renkleri ve desenleri iyi ciksin diye biraz yakin plan yaptim:)

Bayramin kutlu olsun, bol bol dinlenip eglenmen dilegimle...!

Aymen dedi ki...

Sevgili Nalan, beni bloga iten tesadüfen rastladığım senin blogundu. Resmen mübtelası ettin blogunun, yıllarca yoğunluktan buna vaktim olmazken şimdi bol bol vaktim var, bende açılayım dedim bu deryaya. Ne ilginç bişeydir bu iş ki yüzyüze tanışmadan uzaklarda biryerlerde birilerinin varlığı ve yaşamıda seni mutlu edebiliyor. Bu aralar, geçici olarak ara verdiğim iş hayatımdan değil, ev hayatına adapte olmaya çalışan biri olarak ev hayatımdan dem vuracağım.
Sevgiler..