6 Kasım 2007 Salı

(TATİL-I-) SWEET NOVEMBER-SWEET ERDEK


Bu filmi seyredenler bilirler kasımda herşey farklıdır:)
Ekim de geldi Kasım da :) geldide geçiyo bile. Evimizin karşısındaki ormanvari manzaranın farklılaşması, yaprakların ağır ağır dökülmesi insana arabeskimsi duygular aşılıyor. Kapıdan dışarıya adım attığımda gördüğüm sonbahar manzarası içimi hüzünle kaplıyor. Ömür de böyle geçiyor yapraklarını döke döke sararta sararta.Kasım daha bitmedi neler yükler getirir vagonunda bizlere bilinmez ama ben Hazirandan bahsedeceğim.Haziran ayı geldiğinde tatile duyulan özlem barizleşir. Hafta sonu planları yapılmaya başlanır. Yakın yerler gözden geçirilir. Gezi ekibi ile istişare yapılır. Bütçe ayarlanır ve yola çıkılır. Bu defa ki tercihimiz Balıkesir in şirin beldesi harika bir kıyı şeridine sahip Erdek. Gezi ekibi Mine, Esriş, Sabriş ve ben.
Gitmeye son anda ikna olduğum için iş çıkışı eve uğrayıp sırt çantama otuz saniyede tıkıştırdığım eşyalarımla Çapa'dan Vatan caddesine kadar 1000m rekoru kırarak koşan ben Yenikapıya ulaştığımızda bile hala nefesimi toparlayamadığımı hatırlıyorum.
Yenikapıda insanların hücüm ederek yerleştiği hızlı feribota bizde ayağımız yerden kesilerek yerimize ulaşmayı başardık. Bandırma ve sonrasında Erdek'e ulaşmak kolayda olmadı sayılır.
Sezon henüz yeni başladığından çok sakin ve huzur vericiydi Erdek. 2 günlük tatil bir haftaya bedel gibiydi neredeyse.
Deniz çarşaf gibi, sahil bomboş, havuz bomboş, sahildeki şezlonglar!(jozlonglar kiralıktır:) bile boş,
şarkılar sandalyelere söyleniyordu neredeyse mekanlarda.

Netice-i kelam sakin sessiz bir haftasonu tatili geçirmek isteyenler için Erdek ideal yerlerden biri tavsiye ederim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum zeh sana..unutulmayacak tatil anılarımızdan biriydi...hele de bir odayı 4 ümüzün paylaşması süperdi...gözümde canlandı resmen şuan...

zehra dedi ki...

merhaba ben geldim ziyarete her�ey yolunda g�r�n�yor �p�ld�n�z:)

Goksu dedi ki...

Hayat gercekten de mevsimler gibi carcabuk geciyor...Su facebook ile ne kadar cok ortama girip arkadaslar edindigimi dusundum.Bir cogunu zaman alip gidiyor ama geriye guzel hatiralar kaliyor...

hep guzel arkadaslarla guzel planlar ve kacamaklar yapabilmek dilegiyle...