4 Mart 2008 Salı

GOOGLE GOOGLE SÖYLE BANA

Malumunuz FeedJit denilen bir blog trafik yoklayıcı var ki, kim nereden gelmiş, ne ararken takılmış blogunuza? aradığı şeyi gerçekten bulmuş mu? yoksa geldiğine pişman olup mu gitmiş? gelmişte iyi mi etmiş? gibi dahada uzatılabilir sorulara cevaplarınızı kısmen bulacağınız bir programcık diye tanımlayabiliriz. Ara sıra arayanı aramak gibi bir dürtü oluşur bende ve ne kadar araştırmacı kişilikler var içimizde farkedemediğimiz diye düşünüp hayıflanacak aratmalar çıkar payıma. Top 5 olarak sizlerle paylaşmaktan ne çıkar diye sergilemek istedim nazarlarınıza. Lafı epeyce dolandırmakta üzerime yoktur iyi bilirim bu tarafımı, ahan da bloguma gelenlerin nedenleri;

1-Yeni bir iş.com: Yeni bir iş aramaya çalışanların uğrak yeri oluyorum kimi zaman. Google'da yenibir iş.com sitesinin hemen altında çıkıyor blogum, yazdığım yeni bir iş.com başlıklı bir yazıya istinaden. Üzgünüm iş arayan arkadaşlar, bende işsizim ama şimdilik :)) size tek önerim, buda gelir buda geçer, yılmak yok, araştırmaya devam, birde kariyer.net'e bakarsanız belki bişeyler çıkar, umarım amacınıza ulaşırsınız:))

2-Uzaylıların yemekleri; İşte bunu bende anlamış değilim. Hem hangi insan uzaylıların yemeklerini, hangi amaçla merak edip google'da aratır, tarif almak amaçlı desem, dünyalıların öbek öbek yemek tarifi varken nette, uzaylılarınkini merak etmek ilginç bir merak olsa gerek. Yada kısa yoldan doymak ve doyurmak istemiş olabilir ev ahalisini. Akşam eve gelen aile bireylerine birer tablet hap hiçte fena olmazdı. Pişirmek yok, bulaşık yok, seni seniii, kolaycı seniiiiiii. yahu uzaylılar var mı ki????:)))) bunca laf boşunamı yoksa :))) Hadi bu zuzaylı arkadaş aradı sordu merak etti, benim blogumda işi ne :)) önerim; Lavantin'in sayfasında harika Antep yemekleri var sen boşver uzaylıların yemeklerini :)) Pasta yapmak istiyosan Melek'in tarifleri ve süslemeleri harikadır. Kolay gele.

3-Teklifimi reddetti yine de beni seviyor olabilir mi?; Aslında işi hiç dolandırmadan Güzin abla yazsa google'a, amacına ulaşabilirdi belki de garibim. Çok üzüldüm şimdi, derdine çare arayan bir gariban oturmuş pc başına, yahu beni reddetti ama acaba sevgi kırıntıları kaldımı ki bi de google'a sorayım diye düşünmüş olabilir mi? Vah vah google'a kadar başvurduysa nicedir bu insanın hali kimbilir, cidden de pek çaresiz kalmış olmalı. Önerim; Evladım bence seni yinede seviyor, olabilir kelimesi çok fazla çıkar oradan, kesinlikle seni seviyor evet evet seviyor, seviyormu acaba, seviyor sevmiyor........
Ben anladım aslında bu insanın teklifi neden reddedilmiş, sen yinede bu cümleye, bi başka insandan teklif almışmıdır ı ekle google'a bi sor öyle karar ver bence:)))

3-Komik olmayan ışıltılı pasta fotosu; Pasta ciddi bi iş yemeğinemi katılacaktı acaba? Işıltılı olacak ama komik olmayacak, ya komik olursa? Pastanın komiği olurmu? Ben şööööyle bi pasta yapayım, öyle ki ışıl ışıl ışıldasın, aa ya komik olursa, yok yok komik olmasın, hem ışıltılı olsun hem komik olmasın, bunu google'a yazarsam bulurum yaşasınnn buldum bileee, yok yahu bulamamışım burası neresi "Tiger'ın insanı yani ben" blogu, peh ne alaka en iyisi ben aramaya devam edeyim.. psikolojisinde bir insan modeli varmış meğer aramızda :)) önerim yok, olan varsa söylesin.

4-Gaziantep insanları; Ayrı bir ırk yada canlı türü araştırmak amacıyla aranmamıştır canım. Şirinler gibi ayrı bir alemde olmasa gerek Gaziantep insanı:) Eh biraz farklılıklar var tabi ki, benim de Gaziantep'te yaşam hakkında yazdığım ve zaman zamanda yazacaklarım buna bir neden. Tahminim Gaziantep'te yaşamaya hazırlanan bir tür insan bu aratmayı yapmıştır. Doğru ya, ne yerler, ne içerler, nasıl yaşarlar, nereye gidip nereden gelirler, yollar delme deşikken hala belediye neden kavşak süslemelerini yap boza döndürür, bunca park ve bahçe yapmak yetmedi alt yapı çalışmaları yada sosyal ve kültürel çalışmalarda neymiş biz biraz daha park yapalım yayılsın insanlar düşünesindeki insanları merak etmiştir belkide:)

5-Taksiler insanlara nasıl yardım ederler; Bu cümleyi aratan ilköğretim öğrencisi değil ise Allah yardımcısı olsun diyeceğim sadece :) önerim yok.

Bunada yeni rastladım "insanlar nasıl evlerde yaşarlar" :)))) anladığım kadarıyla yalnızca insanlar uzaylıları merak etmiyor, uzaylılarda insanları merak ediyor baksanıza :))))))))

19 yorum:

yemek dedi ki...

Merhaba Canım, hiç kimseye yorum yazacak ahilm yoktu ama yazını okuyunca yorumsuz geçemedim.:))
Ne tuhaf insanlar ve ne tuhaf mantıklar var.:) Gerçekten insan uzaylıların olduğunu inanmayı aşmış bir de mutfak kültürlerine merak salmış.:)) Ya da, arkadaşıyla dertleşir gibi sevilip sevilmediğ sorusunu google ye yazan insan hangi psikolojiye sahiptir? Hasılı kelam, biz herşeyin suyunu çıkarmayı çok iyi biliyoruz. Benim kendi sayfama gelenlerden engaripsediğim "Silex" diye ızgara benzeri bir aleti arayarak geleninmesiydi. Google benim sayfama nasıl bir bağlantı kurmuştu hala anlamadım.
Hayırlı geceler...

Adsız dedi ki...

Aymencim ben diyorum ki iyiki google var yoksa bütün bunları kime soracaktık..!!??..:))
birde sır tutmasını bilse çok daha iyi olacak....:)))
sevgiler canım....

Adsız dedi ki...

Çok ilginç neticeler bunlar Aymencim....demek insanlar neleri araştırıyorlar, buna neticelere göre yazılarımızı yazsak demek ki hit olacagız, belkide birinci ..:)))))

xxx dedi ki...

Ben de bloglarda hep görüyorum ama ne işe yaradığını pek anlamış değilim.
Eğer trafiği gösteriyorsa, ziyaret ettiğim bloglarda niye ben kendimi göremiyorum.Ufak tefek bir yapım var ama bu kadar da değil herhalde.

paticanlar dedi ki...

uzaylıların yemeklerinde koptum resmen yaaaa.
bir de kalıp halinde soru cümlesi yazmıyorlar mı,ona da bitiyorum. sanki google hakikaten güzin abla..P
ben diğer blogumda da yazmıştım bu aramaları çok komiktiler cidden. istersen şuraya ve
şuraya bir bak.:)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

İnanılmayası insanların yaşadığı Memleketim... yine de çok seviyorum seni.:) "Gaziantep İnsanları" bitirdi beni.:))))

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Aymencigim cok ilginc gercekten dünya da ne tuhaf insanlar var yahu.Insan yazarken Gaziantep yemekleri yazar insanlarini ne yapicaksin degilmi?Sen de cok hos yorumlamisin yani:))Daha neler görecegiz ve duyacagiz acaba?Allah yardimcimiz olsun.

selamlar.

ilham perisi dedi ki...

Keyif alarak okudum .Özellikle şu antep insanına bayıldım.Ama Aymen şimdi gerçekçi konuşalım Antep insanıda türüne münhasır değişik bir insansı.Hoş ve egzantrik bir grup yani .iyi bilirsin anlatmaya gerek yok..:)))

Goksu dedi ki...

Ya bu ara boyle bir salgin var galiba, kim profilimi gormus var facebook'da mesala bir de bu bloglarda kimler beni okumsu gibi bir dokumantasyon.Normalde sevmem bu arastirmaci seyleri ,o da eski sevgilimin ne kadar bana mail geliyorsa benden izinsiz onlari kendi bilgisayarina yonlendirmesinden kaynaklanir.Her ne ise, yine bu program ilginc geldi , bana detayli anlatir misin? Ben de merak ettim , beni kim okuyor neden okuyor diye:)

Unknown dedi ki...

uzaylı yemeklerine çok güldüm yaa ((((: çok hoş gerçekten..

Aymen'im Google İstatistik servisi de var ordan da bakabiliyorsun blog istatistiklerine biliyorsun değil mi?

Aymen dedi ki...

Lavantin, ızgara aletinin sende konaklaması belki ızgara kelimesi nedeniyledir bendede buna benzer brillant nevresim takımı ucuzluğu aratması var:)

Ayça, google sır tutamaz işi bu dimi:)

Tuğçe, daha alakasız aratmalar var tabi insanların o andaki ihtiyaçları bilinmez.

arzu hal, ne işe yaradığı anlaşılmıştır umarım. bloguna ekleyilirsin çok basit.

paticikler, senin blogunda okuduğumu hatırlıyorum. meğer bi çok blogçu bu konuyu ele almış.

fikriminincegülü, onca farklı yöre insanı bilirim içinde yaşayarak hemde, fakat şu gaziantep insanları tür olarak daha farklı gibi bildiğin ve bildiğim gibi:)

serap, gaziantep genelde yemekleriyle google da aranır insanı da artık keşfedilmeli geç kalındı bile:)

birgül, sende gaziantep te yaşıyorsun öyle değilmi. yalnız sen biraz standart dışındasın tahminim ve ümidim bu yöre insanı türüne göre:)

Nalan, facebook ta o merak banada bulaştı üzgünüm, seni neden sarmadı acep:) eski sevgilinin yaptığıda gerçekten kabul edilemez bir merak yalnız facebook ta yada blog ta kendi sınırlarına girenleri kontrol ediyorsun mail yönlendirmesi sınırları aşan bir tecavüz değil mi? Blogum da alt kısımlara doğru bir feedjit bölümü var işte orada bütün olan bitenler görülüyor.

Çilekli bahsettiğin istatistiği hatırlayamadım yalnız yahoo dan neden kimse gelmiyor onu şeyettiydim:)) bilgin varmı cnm.

Esra dedi ki...

ben bayiliyorum bu google arama sorularinin bloglarda yayinlanmasina. O kadar ilginc seyler cikiyor ki insanin agzi acik kaliyor. :-)))

paticanlar dedi ki...

evet paticiklerdekini okuduğunu biliyorum.
o linkler diğer blogda seninle tanışmadan önce yazılan yazılardı.:)))

xxx dedi ki...

Bende ekledim bakalım hayırlısı.

yass dedi ki...

pekı aymenn, bende cevap ıstıyorum taksıler ınsanlara nasıl yardım ederler???

okurken aklıma hep kuzenımın odevlerı ıcın google a basvuran yengem geldı :) ehuha ondan cok garıpsemedım:P suclu bu ınsanlar dııl mıllıegıtımmm:))

Aymen dedi ki...

esra, haklısın acaip aratmalar var insanoğlunu anlamak zor bazen.

paticikler, ama seni tanıdıktan sonra okudum ben onları???!!!

arzu hal, görelim bakalım neler çıkacak hayırlı olsun.

yass, peki sen şuna cevap ver önce; "insanlar nasıl evlerde yaşarlar" :)))) anladığım kadarıyla yalnızca insanlar uzaylıları merak etmiyor, uzaylılarda insanları merak ediyor baksanıza

Adsız dedi ki...

iyi geceler canım
blogsimin havyan adı olunca
hemen ziyarete geldim.Çünki hayvansverim.Tıgerin çok tatlı ben de 14 sene kedi baktım
ismi dustydi:))
Kadınlar günün kutlu olsun
yorumlarda görüşelim
arkadaş listemdesin

Murat Artan dedi ki...

hay içimi soğuttun,teşekkürler ki bu nasıl garip bir şehirdir bir yağmurda şehrin en önemli caddesinden biri ordu/üniversite caddesi bir yağmurda göle dönüşür,sonra Antep'in tuhaf insanları yolun ortasındaki şeritte karşıya geçmeyi beklerken arabalarıyla gelir gelir o biriken suları üstünüze bir güzel bular da bular,hem de peşi sıra...benim gibi gairban adamlar da sözde yağmurda paçalarını ıslanmasın diye sıyırmıştır ama ne yazık ki daha beter batar üstü.dahası bu kadar büyük bir şehirken geceleri ölü gibi bir hale dönüşür,insanlar sokağa çıkmasını bilmez,ipsiz sapsızlara kalır meydan,sosyallik denen şey sıfıra yakındır ve ancak market gezmesi yapmasını bilirler.

neyse bu konu çok uzar,en iyisi susayım:))

Aymen dedi ki...

mucizem, hoşgeldin bloguma. 14 sene uzun bir süreç gerçekten. hayvan dostu olmana sevindim herkese nasip olmaz bu.

ivriz, yol olayından bahsetmişsin derdimi deşmişsin. ben bu antep in yollarına inanamıyorum benden başka gören yokmu acaba diye düşünür oldum. yamalar çukurlar korkunç boyutlarda yolun çukurlarını ezberlemesen içine düşüyosun. akşam in cin top oynuyo caddelerde, hele ramazanda çok şaşırmıştım bomboş heryer, restaurantlar hariç bide marketler. market gezmek gelenek haline gelmiş sanki. bir dokun bir ah işit buna derler herhal:))))