13 Şubat 2008 Çarşamba

SOBE SOBE SOBEEE


Lavantin tarafından sobelendim. Sevmeye başladım ben bu sobeleri. Cevaplamak bayağı eğlenceli oluyor. Bakalım nelerle sobelenmişim....

Gerceklesmesini istedigim hayaller...

Pek hayal kurduğumu söyleyemem ama biraz düşünürsem bişeyler çıkacak galiba..
  • Beni bir modacının giydirmesini isterim hemde ücretsiz :)
  • Ülke içi ve dışı, zaman, mekan, maddi ve manevi engeller olmadan istediğim an istediğim yerde bulunabilmek hiçte fena olmazdı:)
  • Hem eğlenebileceğim, hem yorulmayacağım, hem sevebileceğim hem az mesai harcayabileceğim, hem iyi para kazanabileceğim bir iş üzerine çalışmak isterdim bundan sonraki hayatımda:)) Bu biraz showman lik gibi bişiyi anımsattı:) hem gül hem eğlen hem haftada iki saat çalış hemde deve yüküyle para kazan:)
  • Bir Leopar beslemek benim hayalim, mümkün olsaydı vede beni mideye indirme ihtimali olmasaydı tabi. Cennette artık:))
Yapmayi erteledigim seyler...
  • İşimle ilgili tamamen geç kaldığım atılımlarda bulunmak, bu aralar hep ertelediklerim arasında.
  • Yaptığım kitap okuma programlarını tam olarak uygulamak, hatta daha önde takip etmek için yaptığım planları erteliyorum bazen.
  • Yerleşik düzene geçmek (anladığınız kafidir), yıllardır bazen isteyerek bazen istemeyerek ertelediğim şey...
  • Tiger'ı kısırlaştırmak en acil vede ertelenmemesi gereken operasyon :))
  • Düzenli spora başlamak ahhh ah bir başka ertelediklerimden.

Bir daha dünyaya gelsem...

Bu mümkün değil malesef, başa sarsam herşeyi, aa düşündümde ne çok şey varmış yapacağım:) En iyisi bundan sonrasını düşünmek :)

Listeme yeni eklediğim çileklisüt'ü sobeliyorum bende.

16 yorum:

ilham perisi dedi ki...

Merhaba bloğunuza çileklimden geldim.Hoş yazılarınıza bakıyordum ki,gaziantep'e ait namaz vakti tablosunu görüdm.Gazianteplimisiniz.Ben orada ikamet etmekteyimde.

Unknown dedi ki...

İlk müsait anımda, cevaplar bloğumda (:

::: comic soon :::

Unknown dedi ki...

Bu arada hayallerine bittim benim hayallerimle baya örtüşüyor -doğa üstü hayaller ((:

En yakın zamanda hayırlısıyla "yerleşik düzene" geçmeni diliyorum ve diğer istediklerini de tabii ama ennnnnn önce bunu (:

Sevgiyle kal..

Fulya dedi ki...

Ne güzel hayallerin varmış senin güzel arkadaşım.Senin istediklerini kim istemez ki.

zehra dedi ki...

her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

yemek dedi ki...

Aymen, kusura bakma sobeleyipte sobelenene haber vermeyen ben den baskasi yoktur herhalde.
Ama masallah sen mesaji almissin bile.:)
Biliyordum zaten ucuk hayallerinin oldugunu.:)) Hele leopar besleme istegin coook ilginc yani.:)
Hersey önce hayirlisi sonra gönlünce olsun.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Show Bizinıs diyorsun yani.. yakışırdı da aslında.:) En azından zeki birini görmek değişik olurdu bu dünyanın içinde...

Aymen dedi ki...

Hoşgeldin Birgül, bu isimden Antepte çok var:) Antepli değilim ama buradayım şimdilik. Memnun oldum tanıştığıma. Sana uğramaya gidiyorum şimdi.

Teşekkürler çileklisüt, hayal adı üstünde sınırları belirlenmemiş buraya sığdırmakta zor tabi..

Fulya, evde bi leopar beslemek istediğinimi söylüyosun:)

Zehra seninde sevgililer günün kutlu olsa. Aslında sevgilisizler günü olması daha mantıklı değilmi teselli için hani:))

Lavantin, bilirsin senin sıkı takipçilerindenim, haber vermenin lafımı olur aramızda:) Uçuk olanlarını yazmamıştım hayallerimin, biraz masum görüneyim istedim:)

paticanlar dedi ki...

canım benim, öyle bir işe girersen noluuuuur beni de yanına aal.:))
ayrıca ben cennette leopar olduğunu pek sanmıyorum. :P
ama sen yine de bu dünyada da bakmaya kalkma sakın.:)))
yahuuu kedigillerden işte o da. tigerı o gözle görseneee.:)))

Adsız dedi ki...

Aymencim sobe cevaplarını ilgiyle okudum canım, çok hoş..:))
Dilerim isteklerin en kısa zamanda
gerçekleşir...
Sevgililer günü kutlu olsun..

Adsız dedi ki...

Tiger ne kadar güzel poz vermiş,böyle giderse blog Dünyasının ünlü kedisi olacak bu pisicik...:))
Sobedeki isteklerin gerçekleşmesini dilerim...
Ailenle,sevdiklerinle nice sevgililer gününe....

xxx dedi ki...

Peki, Tiger leoparı kıskanmaz mı?

Aymen dedi ki...

Paticikler, öyle bi iş bulursam söz blogumdaki istekli arkadaşlarımı yanıma alacağım:) Leopar cennette neden olmasın ki olur bence hemde tırnaksız olanı çizmesin diye:))) Tiger'ın yeri ap ayrı bide leoparım olsa fenamı:)

Teşekkürler Ayça, seninde kutlu olsun

Saol Tuğçe, Tiger şimdiden şımarık bide ünlü olsa ele avuca sığmaz herhalde

İncelikler, Tiger leoparı kıskanmak bi yana ödü patlar ondan. Bi leoparım olursa kesin bi çözüm bulunur:)

zehra dedi ki...

cok neselei bir sobe olmus cok key�fl� :)) bu arada cuman�z muabrek olsun efend�mmm yasas�nnn cuma geldi:)

Adsız dedi ki...

yapmayı istediğin şeyleri bende yapmak isteyebilirim haberin ola...
:))

Aymen dedi ki...

teşekkürler zehra, seninde cuman mübarek olsun.

yurtdışı eğitim, örneğin?