11 Eylül 2010 Cumartesi

ADNAN MENDERES (son sözleri)

"Sizlere dargın değilim......

Sizin ve diğer zevatın iplerinin hangi efendiler tarafından idare edildiğini biliyorum. Onlara da dargın değilim.Kellemi onlara götürdüğünüzde deyiniz ki, Adnan Menderes hürriyet uğruna koyduğu başını 17 sene evvel almadığınız için sizlere müteşekkirdir.

İdam edilmek için ortada hiçbir sebep yok.

Ölüme kadar metanetle gittiğimi, silahların gölgesinde yaşayan kahraman efendilerinize acaba söyleyebilecek misiniz?

Şunu da söyleyeyim ki, milletçe kazanılacak hürriyet mücadelesinde sizi ve efendinizi yine de 1950’de olduğu gibi kurtarabilirdim.

Dirimden korkmayacaktınız.

Ama şimdi milletle el ele vererek Adnan Menderes’in ölüsü ebediyete kadar sizi takip edecek ve bir gün sizi silip süpürecektir.

Ama buna rağmen duam sizlerle beraberdir.

İnfaz Saati: 13.27''

3 yorum:

yass dedi ki...

Aymencim, anlamayan ve anlamayacak o kadar kişi var ki!

Aymen dedi ki...

yass herşey bir yana, bir başbakanın asıldığı ülkede bu zihniyetlerin devamını savunanların demokrasi anlayışını ve hangi şartlarda ülke yöneteceklerini merak edyorum.

gül dedi ki...

çok doğru söylemişsin elden ne gelir allah bir gün hesabını soraçaktır .keşke olmasydı.kedilerini görünçe heveslenmiştim yaziyi okuyunça çanim sıkıldı.kedinede bayıldım bu kadar olmadı ama neyse.görüşürüz.