4 Nisan 2009 Cumartesi

BENDE ÜŞÜYORUM

Hani güneş dünyamızı ısıtırdı, hani İlkbahar'da havalar ılırdı. Hayat Bilgisi kitaplarını protesto ediyorum:)

Yazmayalı da epey olmuş, ne gündemler gelmiş, neler değişmiş neler.


Bu sürede ülke de seçim oldu, sandıklar açıldığında kimileri zil takıp oynadı, kimileri kendini kandırdı, kimileri de vatan hainlerine emanet etti kendini ve belediyesini. Hal böyleyken diğer uçlar birbiriyle didişmeye devam etti.

Yazıcıoğlu ve bereberindekiler sırlarıyla Hakkın Rahmetine kavuştular, belkide en iyisini yaptılar. Konaklamak üzere bulundukları dünya hanını bir an önce terkedip ebedi yaşama uzandılar. Tek yoldaşları dünyada ekip biçtikleri, inançları, inandıkları, ömür sermayelerinin en tatlı meyveleri.

Obama gelmek üzere, ondan önce gelen güvenlik önlemleri, eşyaları, gündemi, ayak basmadan gölgesi bile alt üstü ettiği trafiği.

Gaziantep ise çocukların şehri olma yolunda adımlar attı. Masal Parkından sonra Harikalar Diyar'ı açıldı. Buz Pistlerinin çoğalması, yakında açılışı yapılacak olan Türkiye'deki ilk büyük çaplı sivil Plenetaryum'u (
uzay gözlem merkezi) ve büyük AVM'lerin açılması bu şehri Güneydoğunun cazibe merkezi haline getirdi.

Bu şehri sevmeyemi başladım ne!

7 yorum:

serrose dedi ki...

Ohh karisik haberler verilmis :)))
uzun ara verme ama yaa :)

Eski dedi ki...

bizde çok üşüdük ,, sanırım herkes çok üşüdüü ,, yeniden Allah rahmet eylesin ...

Gaziantep dahada gelişiyo demek ki ,, yapacak görecek daha çok yer olur ne güzel !!

Unknown dedi ki...

Niye yazmıyorsun, neler yapıyorsun meşgul insan :)

zehra dedi ki...

basımız sagolsun tekrardan

Pirate/Korsan dedi ki...

Zaman geçer, her şey olur biter...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Aymenim, az kaldi havalar da isinacak :)) Sanirim Obama da gelip gitti, ben anca geliyorum :)) Kocaman sevgilerimi birakiyorum Tiger'a ve sana :)

Murat Artan dedi ki...

ben de üşüyorum antepte:) ama bugünlerde hava güzel,millet dondurma yemeye bile başladı:) içim gidiyor aklıma memleket geliyor,orada bahar bir harikadır,bu baharım buruk geçiyor.
antepin gelişmesi güzel,çok memnunum bundan ama hiçbiri beni çekmiyor,yapay şeylere alerjim var sanki,bence siz de oğallıktan yana olun,boşverin masal parkları gibi yapay şeyleri.nitekim siz erkenek in o mis gibi havasında kayısıların içinde büyümüş birisiniz,erkeneğin suyu çok güzel,ben yeni mahallemde resmen kireç içiyorum,arıtma cihazı aldık:) geçen sankoparkın açılan ön kısmını gördüm,çok cazibeli duruyor ama umrumda bile değilsin dedim içimden:D
antep gelişsin ama mümkünse ben görmeyeyim,gideyim buralardan:) nasıl gideceğim onu da bilmiyorum,o kadar çok insan tanıdım ki burada,o kadar kaliteli insanlar...neyse.

size yine dert yandım,kusura bakmayın:D