9 Mart 2009 Pazartesi

CRUZ'LAR VE MANGO

Mango'nun şimdi yine moda olan duble geniş paça pantolonlarını hep sevmişimdir. Bilindik dar ve klasik pantolonların yanında çok rahat ve şık olduğunu düşünüyorum tabi taşıyabilene. Trikoları, etekleri ve elbiseleride çoğu zaman tercihim olmuştur. Her ne kadar herkesin üzerinde rastlanabilir diye düşünülsede ben Mango giysilerini beğeniyorum. Sanırım tercih nedenim ürünlerin ince ve uzun insanlara göre yapılması, bu en büyük etken.

Mango tasarımları Penelope Cruz ve kardeşi Monica Cruz'un. İlkbahar Yaz Koleksiyonu mağazalara gelmişken indirim beklemeden alışverişin tehlikeli çağrısına uydum yine. Pek tabi bu şehirde tek mağaza olduğundan beğenildiğinde bitme durumuna karşı üşüşmekte fayda var.
Oturur pozisyonunda görülen bu yeşil elbisenin aslında oturularak tanıtılması isabetli olmuş. Zira 70 leri andıran bu elbise salkım saçak dehşet bişey, akıllara zarar :)

Benim tercihim bu elbise oldu. Yaz sıcaklarında serin tutacağını düşündüğüm şifon elbisenin boyu bir hayli uzundu. Genelde tadilat çıkmamasına rağmen 3-4 parmak kısaltıldı.

Sadece kot, yada pantolon, yada etek yada renk kısıtlamasıyla yaşayanlara inanamıyorum. Ortama ve duruma göre çeşitlilik varken tep tipe bürünmek göz zevkini bozuyor insanın.

Ey kot pantolona yapışıp kalan insan!
Kot her vücuda yakışmadığı gibi, her ortamda giyilebilir olması nedeniyle arkadan bakıldığında ayırt edilemeyecek şekilde tek tip insan modelini ortaya çıkardı. Özellikle dar paçalı olanları gına getirecek şekilde her insanın üzerinde. Hele kalitesiz olanları mide bulandırıcı. Aslında bu tür pantolonların hangi tipteki insanlara yakıştığı herkesce malum :) diretmek niye..
Bu ilkbahar saplantılardan kurtulmak için güzel fırsat :) benden söylemesi.

10 yorum:

Murat Artan dedi ki...

bahar yaz sezonu beni hep heyecanlandırmıştır,cıvıl cıvıl enerjik yazlık giysileri almak ne büyük keyif.
bir de ben çıksam alışverişe,ama çok meşgulüm.yarın da taşınıyorum hayırlı olsuna beklerim yeni evim güneykent te:))ben internetten yeni kreasyonlara bakmaya devam edeyim en iyiisi.sizin yenileriniz hayırlı olsun.üstünüzde parlasın,güzel günlerde giyinin.

Unknown dedi ki...

Mango ve Zara gibi İspanyol tasarımlarını ben de çok beğeniyorum. Bir de Penelope'un yüzü Mango'ya çok yakışıyor.

meleginmarifetleri dedi ki...

Aymencim bu elbise harika bişeymiş yaa bayıldım doğrusu..
Güle güle giy..
Sevgiler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Aymenim bu harika bir yaziydi yahuu :)) Tek tip lafi cuk oturdu :) Benim de bir kotum var hic cikmaz ama burda millet sortla dolastigi icin gayet farkli duruyorum :P

Kocaman optum seni canim Aymenim :))

Aymen dedi ki...

ivriz, güneykent mi? sanırım bilmiyorum orasını. yön olarak nerede? teşekkürler darısı sana.

çilekli, zara benimde çok hoşuma gider. malesef burada yok en yakın adana da:)

melek, teşekkürler. sen bide benim üzerimde gör:)

moonsun, sen farklı görünüyosan sorun yok:) benimde çarşı pazar işlerinde yapıştığım bi kotum var neyseki bol paça hip hop a kaçıyor farklı yani:)

Eski dedi ki...

çileklime bende katılıyorum zara ve mangonun ürünlerini bende çok beğeniyorum ve gri elbise gerçekten çok hoş tiril tiril tam yazlık esirmeli püfürmelii

Murat Artan dedi ki...

üniversite tarafında,karataş yoluna döndükten sonra sağdaki mahalle,hatta beşyüz evler diye meşhur bir sitenin olduğu mahalle:)) bu mahalle sessiz sakin ve çok güzel apartmanlar var gıcır:D

Pirate/Korsan dedi ki...

Haklısınız, bu jean konusunda... Ama bu seçtiğiniz elbiseler uzun boylu olanların tercik sebebi olmalı. Yoksa bizim türk kadınlarının giydiği şu kapri olayına dönerki ben hep gülerim...

Aymen dedi ki...

nevv, yaza yatırım için biraz erken olsada oldu bi kere.

ivriz, evet hem fiyat uygun olmalı hemde yeni evler.

hakan-korsan, kapri olayını bilirim tam bir facia.

Boncukçu dedi ki...

O bol paça pantolonları ben de seviyorum, hem şişmanlarda da güzel duruyor:))