16 Şubat 2009 Pazartesi

BİR FİNCAN HUZUR

Bloglar arası anlamlı bir etkinlik olan kitap etkinliğini başlatan Serap'ı tebrik ediyorum. Ben hala kararsız kalıp nasıl bir kitap göndereceğimi belirleyemezken Nazpek'ten kitabım geldi bile. İçerisine de güzel bir not iliştirmiş çok mutlu oldum. Okumak için sabırsızlanıyorum. Benim kararsız kalışımdaki etken, kitap göndereceğim Meral'in tam bir kitap kurdu oluşu ve muhtemelen gelmiş geçmiş bütün yayımlanan kitapları okumuş olabileceği düşüncesi:) Ondanda gecikme için özür diliyor ve en kısa zamanda karar vereceğimi iletiyorum:)
Kitabımın elime geç ulaşma nedeni blog ismimle adrese ulaşması oldu. Yöneticiye kadar ulaşan paket henüz bugün elime geçti. Bu tür gönderimlerde açık adres ile birlikte açık isim ve soyisim bilgisininde verilmesi iyi olacaktı. Yada Tiger'ın ismi yer almalıydı zira muhitinde tanınan bir pisidir:) Ha bu bize ders olsun :))

12 yorum:

Cavill dedi ki...

kitapları çok seviyorum ama anne oldum olalı çocuk üzerine okuyuyorum. biraz da kendime dönmeliyim galiba..

Pirate/Korsan dedi ki...

Etkinlik güzel gerçekten...
Bu arada size beni mimlediğiniz için çok teşekkür ederim. Ancak şu anda yaşadığım durumu biliyorsunuz Anlattığım konu bütünlüğü bozmamak için yayınlayamadım ama sayfanızı severek takip ediyorum. sonsuz sevgilerimle...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Aymencim ne guzel bir etkinlikmis bu boyle :)) mim yazmam diye soyleniyorum ama bu etkinlik bir gun bana da ulasirsa seve seve katilirim ben :))

Nazpek dedi ki...

oh be nihayet vallahi çatladım.Neyse iyi okumalar

Murat Artan dedi ki...

ben size elden teslim edeyim,kavaklığın oralarda bir yerdesiniz zaten:)
yahu siz bayanlardan korkulur,blog aleminde bile sosyalliğinizi gösteriyorsunuz,yakında gün de yaparsınız belkim,ya da ona benzer bir şey:)
neyse kızdırmayayım sizi. bir haberim var size,üniversitede afişlere bakarken ebru yarışması olduğunu gördüm aklıma hemen siz geldiniz.haberiniz var mı bilmiyorum ama isterseniz sizi bilgilendiririm bu konuda.yarışmayı vakıflar genel müdürlüğü düzenliyor.

mutlu kalın.

SERAP dedi ki...

Emnimki Meral kitabı için bir hayli sabırsızlanıyordur.Zaten asıl önemli olan sizin için önemi olan bir kitabı paylaşmanız.En kısa zamanda karar vermeniz dileğiyle.Keyifli okumalar.

Aymen dedi ki...

jade, sizin gibi insanların varlığını bilmek gerçekten bir fincandan çok daha fazla huzur veriyor.

hakan korsan, teşekkürler, durumu biliyorum takip ettiğim kadarıyla. bende sizi severek takip etmekteyim.

moonsun, mim yada etkinlik adı her ne ise gelmiş geçmiş en güzel etkinlik:) bedensel gelişimden ziyade beyinsel gelişimi tetikleyen mimlere varım:)

nazpek, bende nerede kaldı diye endişeye başlamıştımki sonunda kavuştum. yine teşekkürler.

ivriz, senin adresi çıkarmana ramak kaldı zaten:) bu yarışmayı bekliyordum haber verdiğin iyi oldu. yarın haberim olacaktı ben şimdiden bakayım detaylara. teşekkürler ebru denince aklına benim gelmeme çok sevindim:)

serap, sanırım en geç kitap ulaştıran ben olacağım. geç olsun güç olmasın derler:)

Adsız dedi ki...

İsteyene kitap yollayabilirim.Adres bilgilerinizi not bırakın yeter.

Aymen dedi ki...

umar, keşke sende bu zincire dahil olsaydın.

meleginmarifetleri dedi ki...

Aymencim çoktandır uğramadım kitaplar yollara düşmüş kitap kurtlarına ulaşmış bende bi haberim bu konudan..
Kitabını huaurla oku canım sevgiler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Aymencim nerelerdesin ;))

Aymen dedi ki...

moonsun cuğum bu aralar biraz meşguliyetlerim var. döneceğim bi ara :) teşekkür ederim sorduğun için.