20 Aralık 2008 Cumartesi

KIŞLIK TIGER

Tiger bir süredir yoktu blogda. Bu onun blogu aslında, fazla ara vermemek lazım. Tiger kış uykusuna yatsa ancak bu kadar uyur herhalde. Akşam 8 gibi yatıp sabah geç kalkıyor. Uyandığı zamanlarda da mama yiyor zaten. Bir kaç yatağından biri olan kaloriferin üzeri bu aralar en çok sevdiği yer. Hem oradan ben pc başındayken gözlerini aralayıp benide görebildiğinden daha huzurlu.Tv seyrederkende karşımda olmayı tercih ediyor. Bu kare size neyi hatırlatıyor bilmem ama bana western filmlerinden önceki şu meşhur aslan kükremesi görüntüsüne benziyor, tek fark tiger bir kaplan:)

Bulduğu her alanda uyumayı tercih etmesine bir örnek. Ayakkabı kutusu. Yok canım ayaklarım 60 numara değil bu bir çizme kutusu:)
Pc başındayken kucak tutkusu tutup beni rahatsız etmenin bir diğer yolunu keşfedip kucağımda uyuduğu anlar. Arada klavye sesinden rahatsız olup ellerimi ısırması bir başka zevk onun için.

16 yorum:

yass dedi ki...

1. resmını cok begendım:) ne guzel tıger tam kedı.. bızımkısı sıcagı hıc sevmıyor.. ama ayakkabı kutu zevklerı aynı:)

xxx dedi ki...

Kedicikler de çocuklar gibi ilgiyi hep üzerlerinde toplamak istiyorlar. Yeğenim 2-3 yaşındayken annesinin elişi yapmasına karşı,-onu bırak beni sev, demesi gibi.

Ayrıca;
"Akşam 8 gigi yatıp sabah geç kalkıyor."
Bu cümleyi okuyunca şuan 2,5 yaşında olan bir başka yeğenimin "gibi"ye "bibi" demesi aklıma geldi. Ne şirin...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ayakkabı kutusundaki olaya bittim..

hamdivehusnucan dedi ki...

iyi geceler bebekler gidince bizimkilerde uyur oldular gülde uyuyor artık. açıkça söylersem tüyler beni hiç rahatsız etmiyor.onların hiçbirşeyibeni tiksindirmiyor kakaları bile.misafir gelecegindede ekstra süpürüyorum.hallediyoruz küçük ogluma hafif alerji yapıyor oda allerji ilacı alıyor odasına pek sokmuyoruz.bizim bir parçamız onlar onlarsın biz hayat aklıma gelmiyor.selamlar.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ayy yerim ben onu :)) her halleri birbirinden guzel bunlarin :))
Optum seni gidindan guzel Tiger :)) anneyi uzme tamam mi :))

hamdivehusnucan dedi ki...

bebek çok şirin oluyor büyük kediler daha agır oluyorlar bebekler kıpır kıpr.benim büyükler bizifazla aramıyor birbirleri ile oynuyorlar.selamlar

Aymen dedi ki...

yass, tiger sıcaktan kedi tandır olacak yakında:))))

arzu hal, tiger el işini hiç affetmez. kaç defa açılmamış yünleri tiftik yaptı.

içimden geldiği gibi, ayakkabı boyutuna mı bittin tiger a mı:))

hüsnücan, tüylerden rahatsız olan kedi barındıramaz zaten ben o anlamda söylemedim. koyu renkte daha çok belli ediyor ben açık renk tercih ediyorum. misafir konusunda haklısın extra hatta extra süpürge gerekiyor. başkalarının tüy konusunu açması ise hiç ırgalamıyor beni rahatsız olan gelmez prensibindeyim. tiger ın yeri bizim içinde öyle. evin kraliçesi o istediğini yapar. kedisiz bi hayat bende düşünemiyorum:)))

moonsun, bu post senin içindi. tiger senin için kamera karşınısa geçti yani:))))

hüsnücan, tiger bebekken gece gündüz ayırt etmeden oynuyordu aynı odada kaldığımızdan geceleri uykum bölünüyordu. iyiki büyüdü:))

meleginmarifetleri dedi ki...

maşallah tiger ne uykucu bi kedi böyle olur olmaz bi yerde uyuyabiliyorbenim kızım daha müşkülpesent her yerde uyumaz. çok şeker optum ikinizide sevgiler canım.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Aymenim cok tesekkur ederim, son bir kac postta onu goremeyince bayaa ozlemistim :))

Adsız dedi ki...

Böyle miskin bir kocan olsa severmiydin bu kadar acaba ?

Murat Artan dedi ki...

süper fotolar:)
da bu kedicik çok uyuyor ya şaşırdım.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Tiger'a bir opucuk getirdim :))
Kocaman sevgiler gonderiyorum sana canim Aymen, insallah saglik mutluluk hep bizimle olur yeni yilda :)

SIFIRDAN BAŞLAMAK dedi ki...

Çok uzun zaman önce yaklaşık 1 yıl falan olmuştur nette dolaşırken tigerın sayfasını görmüştüm...:))
kedilerle ilgili bişeyler arıyordum...ara ara girip baktım hep...
ve bişey dikkatimi çekti...
şerbetle tiger çok benziyor birbirine...:))
sevgiler...

Aymen dedi ki...

melek, aslında tiger ın kendine ait bi çok yatağı var diyelim:)

moonsun, Tiger lı postlara daha sık yer vermeliyim demekki.

umar, bedduamı ediyosun yaf miskin kocaymış. sen miskinmisin yoksa.

sıfırdan başlamak, demek bir yıl önce tanıştın tiger la. şerbette maşallah tiger dan kalır yanı yok çok tatlı oda. du ben bi daha bakayım ne kadar benziyorlar:)

Opal dedi ki...

Avustralyadan sicacik bir merhaba;
ben bu Tiger'a bayildimm yaaa! sakali var bu bicirin yaa! ne kadar guzel bi ozellik! mincik mincik mincirmak istedimm!opucuklerimi yolluyorum Tiger'a.. size de sevgilerimi ve saygilarimi.. Opal

Aymen dedi ki...

opal, merhaba hoşgeldiniz. sizinde kediniz var gibi gördüm ziyaretinize geliyorummmm.